مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 14:052023-09-17اقتصادي

دولت 17 هکتار زمین در هیدج را به ساخت مسکن ملی اختصاص داد


رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان های ابهر، خرمدره و سلطانیه با بیان اینکه شهر هیدج به لحاظ تامین زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن مشکلی ندارد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حمیدرضا سرداریان، رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان های ابهر، خرمدره و سلطانیه در جمع خبرنگاران به اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهر هیدج اشاره و اظهار کرد: با توجه به صنعتی بودن شهر هیدج و قرار گیری آن در جاده ترانزیت مردم استقبال بسیار خوبی از طرح نهضت ملی مسکن دارند.

  رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان های ابهر، خرمدره و سلطانیه افزود: با پالایشی که صورت گرفت بیش از یک هزار و 200 نفر در شهر هیدج واجد شرایط برای طرح نهضت ملی مسکن هستند.

  وی با بیان اینکه در شهر هیدج برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن به لحاظ  تامین زمین مشکلی نداریم و دست مان باز است،گفت: یک سایت 17 هکتاری که در مالکیت دولت بود تحویل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شده و در چهار فاز به تعداد 450 واحد مسکونی تامین شده است.

  سرداریان پیشرفت فیزیکی پروژه ها را به طور میانگین بیش از 60 درصد اعلام کرد و بیان داشت: پروژه ها با برنامه ریزی لازم با قوت در حال اجرا هستند.

  رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان های ابهر، خرمدره و سلطانیه با بیان اینکه متقاضیان واجد شرایط دیگری هم در شهر هیدج متقاضی مسکن هستند، تاکی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت 17 هکتار زمین در هیدج را به ساخت مسکن ملی اختصاص داد

دولت 17 هکتار زمین در هیدج را به ساخت مسکن ملی اختصاص داد