مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 شهریور 1402 ساعت 12:502023-09-21دانش

پاسخ رییس دانشگاه فنی و حرفه ای به دغدغه دانشجویان مادر


در دانشگاه فنی وحرفه ای سعی می کنیم با دانشجویان مادر بسیار سهل گیرانه رفتار کنیم و دانشجویان می توانند به صورت حضوری و غیر حضوری از کلاس ها استفاده کنند.

- عرفان خسرویان رییس دانشگاه فنی وحرفه ای در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس گفت: قانون جوانی جمعیت باید تصویری در قوانین مقرارات دانشگاه ها داشته باشد، بسیاری از دانشجویان  تحصیلات تکمیلی دانشگاه های کشور متاهل هستند و باید قوانینی در ارتباط با سنوات ترم و تسهیل در انجام پایان نامه دانشجویان درنظر گرفته شود، همچنین در ارتباط با اعضای هیأت علمی جوان به ویژه بانوانی که در سن فرزند آوری هستند نیز باید تسهیلاتی ارائه شود.

* راه را برای دانشجویان مادرباز گذاشته ایم وی افزود: در دانشگاه فنی وحرفه ای سعی می کنیم با دانشجویان مادر بسیار سهل گیرانه رفتار کنیم و دانشجویان مادر ما می توانند به صورت ترکیبی حضوری و غیرحضوری از کلاس ها استفاده کنند.

2خسرویان درباره اعضای هیأت علمی خانم که مادر می شوند گفت: اعضای هیأت علمی جوانی که مادر می شوند، از مرخصی بارداری و شیردهی می توانند استفاده کنند و ما تلاش می کنیم که این سنوات در سنوات تبدیل وضعیت آنها اعمال شود که شرایط بهتری داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ رییس دانشگاه فنی و حرفه ای به دغدغه دانشجویان مادر

پاسخ رییس دانشگاه فنی و حرفه ای به دغدغه دانشجویان مادر