مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 شهریور 1402 ساعت 14:302023-09-07سياسي

اجرای 180 کیلومتر روشنایی در محورهای مواصلاتی اردبیل


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: در حال حاضر 180 کیلومتر سیستم روشنایی در جاده های مواصلاتی استان انجام شده است.

- کلیم الله وثوقی در گفت وگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: 10 کیلومتر از سیستم روشنایی جاده اردبیل مغان که یکی از مطالبات اصلی در استان بود به بهره برداری رسید.

وی با اشاره به اینکه این پروژه از روبروی آستان امام زاده سید صدرالدین تا روستای سامیان اجرا شده است، خاطرنشان کرد: در این مسیر 220 پایه تیر برق 14 متری نصب شده و فاصله هر تیر نیز 50 متر است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده استان اردبیل از نصب 442 چراغ در تیر برق های مسیر خبر داد و بیان کرد: چراغ های نصب شده 200 ولتی و کم مصرف هستند که در این راستا 70 ترانسفورماتور برق هم نصب شده است.

وثوقی اضافه کرد: این پروژه از مهرماه 1400 شروع شده بود که برای این پروژه در مجموع 19 میلیارد تومان به قیمت روز هزینه شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل از اجرای 180 کیلومتر سیستم روشنایی در جاده های مواصلاتی استان اردبیل خبر داد و تصریح کرد: اجرای سیستم روشنایی در محور اردبیل سرچم شامل مسیرهای مابین تونل های سرچم و انتها ی سرچم و 1.

5 کیلومتر از مسیر استان آذربایجان شرقی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 180 کیلومتر روشنایی در محورهای مواصلاتی اردبیل

اجرای 180 کیلومتر روشنایی در محورهای مواصلاتی اردبیل