مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 09:002023-08-26اجتماعي

تشدید برخوردها با متخلفان حوزه پسماند در قرچک


سرپرست اداره محیط زیست قرچک از تشدید برخوردها با متخلفان حوزه پسماند در این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر رضا شایسته صبح شنبه در حاشیه دومین جلسه کارگروه پسماند در قرچک گفت: این جلسه به درخواست این اداره و با دستورکار بررسی مشکلات زیست محیطی شهرستان از قبیل انواع پسماندها، ارائه گزارش اعضای کارگروه در خصوص اجرایی شدن مصوبات کارگروه قبل و بررسی عملکرد ارگان های مربوطه برگزار و جهت بهبود مدیریت آنها بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

سرپرست اداره حفاظت محیط زیست قرچک اضافه کرد: اجرای گشت توسط عوامل شهرداری به منظور جلوگیری از تخلیه نخاله های ساختمانی، پسماند سوزی و…، بررسی وضعیت شیرابه و همچنین نحوه مدیریت و انتقال پسماندها در مرکز موقت بارگیری پسماند شهرستان در این کارگروه مطرح و بررسی شد.

وی افزود: در این جلسه مقرر شد متولیان امر در راستای ماده 20 قانون مدیریت پسماندها با تخلیه کنندگان پسماندها و نخاله های ساختمانی در حرایم و محدوده شهرها و روستاها و همچنین برخورد قانونی با مراکز غیر مجاز جمع آوری و تفکیک زباله و ضایعات به عمل آورند.

شایسته افزود: اجرای تبلیغات محیطی توسط شهرداری در سطح شهرستان به منظور ممنوعیت تخلیه نخاله های ساختمانی و تبعات قانونی آن از دیگر مصوبات دومین جلسه کارگروه مدیریت پسماند بوده که پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید برخوردها با متخلفان حوزه پسماند در قرچک

تشدید برخوردها با متخلفان حوزه پسماند در قرچک