مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 22:152023-08-27اقتصادي

تعیین تکلیف پروژه مسکن ملی در 28 شهر استان همدان


پروژه مسکن ملی در 28 شهر استان همدان تعیین تکلیف شده است و به زودی زمین های مورد نیاز هم تحویل متقاضیان خواهد شد.

- ایسنا/همدان استاندار همدان گفت: پروژه مسکن ملی در 28 شهر استان همدان تعیین تکلیف شده است و به زودی زمین های مورد نیاز هم تحویل متقاضیان خواهد شد.

علیرضا قاسمی فرزاد، عصر یکشنبه 5 شهریور در جلسه شورای اداری بخش خزل که در محل بخشداری خزل و برای تعیین تکلیف پروژه مسکن مهر به مسکن ملی فیروزان پس از 14سال بلاتکلیفی برگزار شد، اظهار کرد: پروژه مسکن ملی در 32 شهر استان همدان در 28 شهر تعیین تکلیف شده است و به زودی زمین های مورد نیاز هم تحویل متقاضیان خواهد شد.

وی افزود: شهرستان نهاوند در حوزه اقدامات نهضت ملی مسکن یک شهرستان پیش رو بوده که از مدیران شهرستان در این حوزه و فرماندار قدردانی می کنم.

قاسمی فرزاد ادامه داد: استان همدان در زمینه پروژه مسکن ملی، استان پیشگام بود و در زمان وزیر راه و شهرسازی سابق برای واگذاری این مساکن بسیار تلاش شد که نهایت تخفیف و کاهش قیمت مدنظر بود که با پیگیری های مستمر حاصل شد.

استاندار همدان با بیان اینکه طرح های هفته دولت در استان امسال چند برابر اقدامات سال های گذشته است، اضافه کرد: میزان سرمایه گذاری صرف شده برای اجرا و تکمیل طرح های مختلف که این ایام در استان به بهره برداری می رسد بیش از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین تکلیف پروژه مسکن ملی در 28 شهر استان همدان

تعیین تکلیف پروژه مسکن ملی در 28 شهر استان همدان