مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 21:352023-08-25اقتصادي

محصولات ایرانی از طریق بازار ارمنستان در راه بازار جهانی


وزیر اقتصاد ارمنستان با تاکید بر ضرورت جهش در روابط اقتصادی ایران و ارمنستان، گفت: بر این باوریم محصولات ایرانی و تولیدات مناطق آزاد از طریق بازار ارمنستان می توانند به بازار جهانی راه یابند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از جلفا، کروپیان عصر امروز در آیین افتتاح نمایشگاه عرضه بسته های سرمایه گذاری و توانمندی های صادراتی مناطق آزاد در ایروان ارمنستان اظهار داشت: از برگزاری این نمایشگاه در کشورمان بسیار خرسندیم و امیدواریم این رویداد در افزایش حجم تجارت فی مابین ایران و ارمنستان موثر واقع شود.

وی با خرسندی از رشد تبادلات تجاری فی مابین دو کشور، یادآور شد: مناطق آزاد ایران فرصت بسیار خوبی برای کمک به رشد سرمایه گذاری و تجارت هستند و معتقدم باید از این ظرفیت بهره مند شویم.

وزیر اقتصاد ارمنستان با بیان اینکه بسته های سرمایه گذاری مناطق آزاد ایران مورد بررسی واقع می شود، عنوان کرد: این نمایشگاه و نشست های جنبی آن فرصتی است تا طرفین درخصوص موارد مورد علاقه یکدیگر جهت تجارت و سرمایه گذاری گفت وگو کنند.

وی با تاکید بر ضرورت جهش در روابط اقتصادی ایران و ارمنستان، بیان داشت: بر این باوریم محصولات ایرانی و تولیدات مناطق آزاد از طریق بازار ارمنستان می توانند به بازار جهانی راه یابند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محصولات ایرانی از طریق بازار ارمنستان در راه بازار جهانی

محصولات ایرانی از طریق بازار ارمنستان در راه بازار جهانی