مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 شهریور 1402 ساعت 15:152023-09-04اقتصادي

خادمین قرارگاه مردمی اربعین قم پاسخگوی 4 هزار تماس مردمی بوده اند


معاون ارتباطات و امور بین الملل قرارگاه مردمی اربعین قم گفت: براساس آمار ظرف مدت 9 رز اخیر بیش از 4 هزار تماس و 5 هزار پیامک در مرکز مدیریت تماس ثبت شده است.

- سمانه نجفعلی معاون ارتباطات و امور بین الملل قرارگاه مردمی اربعین قم امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار داشت: خادمین قرارگاه مردمی اربعین مانند سال های گذشته، از ابتدای ماه صفر در بخش های مختلف مشغول خدمت رسانی به زائرینی هستند که در قم حضور می یابند.

وی افزود: باتوجه به اینکه هرسال بر جمعیت زائرینی که در این قرارگاه اسکان داده می شوند، در تلاش هستیم حضور آن ها را در قم تسهیل کنیم؛ امسال برای افزایش رفاه زائرین و کمک به آن ها مرکز ارتباطات تماس تلفنی و پیامکی را در قرارگاه ایجاد کردیم.

نجفعلی تصریح کرد: همکاران من در  این مرکز تمامی به تمامی نیازهای زائران پاسخگو و راهنمای آنان بوده و در روزهای اخیر تماس های مبنی بر مرکز تعمیرات خودرو، معرفی مراکز خرید، راهنمایی ثبت نام موکب، اطعام و.

داشته ایم که خادمین در مرکز پاسخگوی زائران عزیز بوده اند.

معاون ارتباطات و امور بین الملل قرارگاه مردمی اربعین قم خاطرنشان کرد: درحال حاضر بیش از 10  اپراتور پاسخگوی سوالات زائرین هستند و براساس آمار ظرف مدت 9 رز اخیر، بیش از 4 هزار تماس و 5 هزار پیامک در مرکز ثبت شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خادمین قرارگاه مردمی اربعین قم پاسخگوی 4 هزار تماس مردمی بوده اند

خادمین قرارگاه مردمی اربعین قم پاسخگوی 4 هزار تماس مردمی بوده اند