مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 10:512023-09-17فرهنگي

نگارش منتخب مفاتیح الجنان با خط رسم الاملاء در زواره


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، خوشنویسی هنر اصیل ایرانی است و خوشنویسان از افتخارات فرهنگ ملی ایران به شمار می روند.

این هنرمندان فخرآفرین با یک قطعه نی و یک مرکب دان کوچک با خلق آثار بی بدیل معجزه می آفرینند و انسان را الحق مسحور هنر خویش می سازند.

عباس معمارزاده زواره هنرمند خوشنویس زواره ای پس از نزدیک به 16 ماه موفق به نگارش منتخب مفاتیح الجنان با خط رسم الاملاء شد.

  وی گفت: کتابت این اثر را از 27 رجب سال 1443 هجری قمری برابر با 26 بهمن سال 1400 همزمان با مبعث حضرت رسول اکرم(ص) را آغاز کرده و موفق شده است پس از نزدیک به 16 ماه در تاریخ 18 ذی الحجه 1444 برابر با 16 تیرماه 1402 مصادف با عید سعید غدیر خم آن را به پایان برساند.

معمارزاده زواره افزود: این اثر هنری معنوی در قطع جیبی با جلد چرم به زیور چاپ آراسته شد.

این هنرمند خوشنویس زواره ای این مجموعه ارزشمند را پس از کتابت و چاپ دو بار قرآن کریم به سبک زیبا و جذاب برای اولین بار در کشور با تایید سازمان دارالقرآن کشور خلق کرده است.

  عباس معمارزاده زواره هنرمند خوشنویس زواره ای تاکنون تعداد 20 جلد کتاب از احادیث ائمه اطهار(ع) و ادعیه و زیارات نگارش و به زیور چاپ آراسته است و همچنان کاتب قرآن است و هر روز اثر تازه اصیل تقدیم گلستان هنر می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگارش منتخب مفاتیح الجنان با خط رسم الاملاء در زواره

نگارش منتخب مفاتیح الجنان با خط رسم الاملاء در زواره