مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 17:452023-09-02سياسي

به دنبال الگوسازی در زمینه لباس و مد هستیم


دبیر شورای فرهنگ عمومی و رییس کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور گفت: رویکرد ما در عرصه لباس و مد این است که آن قدر زیبایی های لباس ملی و اقوام مختلف از طراحان ایرانی را در جشنواره های خارجی و ملی ترویج کنیم تا بتوانیم به سمت الگوسازی در این عرصه برسیم.

- ایسنا/خوزستان دبیر شورای فرهنگ عمومی و رییس کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور گفت: رویکرد ما در عرصه لباس و مد این است که آن قدر زیبایی های لباس ملی و اقوام مختلف از طراحان ایرانی را در جشنواره های خارجی و ملی ترویج کنیم تا بتوانیم به سمت الگوسازی در این عرصه برسیم.

سید مجید امامی در نشست خبری امروز شنبه 11 شهریورماه که با حضور اصحاب رسانه و فعالان مد و لباس در سالن اجتماعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان برگزار شد با بیان این که نظام تبلیغاتی مد ایران در حال بازسازی است گفت: در گذشته محدودیت های اخلاقی و فرهنگی در تبلیغ مد و لباس داشتیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، او با تاکید بر این که اگر در طراحی لباس سینما و تئاتر کار بهتری صورت می گرفت چهره های مشهور می توانستند مروج طراحان و صنایع پوشاک ایران باشند گفت: پیگیری عملکرد چهره های مشهور در شورای فرهنگ عمومی مطرح نیست اما در مجموعه سینمایی و وزارت فرهنگ پیگیری می شود و فکر می کنم هیچ جایی به اندازه این کشور برخورد حقوقی با افراد متخل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به دنبال الگوسازی در زمینه لباس و مد هستیم

به دنبال الگوسازی در زمینه لباس و مد هستیم