مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 22:052023-08-26سياسي

تشکیل تیم کارشناسی تسریع در واگذاری مجتمع1100 واحدی سبحان قرچک


تیم کارشناسی مبنی بر تعیین تکلیف مجتمع 1100 واحدی سبحان قرچک تشکیل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، پس از دستور رییس جمهور مبنی بر تعیین تکلیف مجتمع 1100 واحدی سبحان، حسینی مدیرعامل بانک مسکن به همراه جنتی مدیرکل راه و شهرسازی استان، فاتحی نژاد فرماندار قرچک، خرمی شریف شهردار و سایر مسئولین ذی ربط از این پروژه مسکونی بازدید و از نزدیک مسائل و مشکلات این مجتمع را بررسی کردند.

فرماندار قرچک با اشاره به پیگیری های مکرر و نامه نگاری های پرشمار فرمانداری در خصوص تسریع روند واگذاری واحدهای مسکونی سبحان گفت: ریاست محترم جمهور در جلسه رفع مشکلات خاص تولیدکنندگان این موضوع را طرح و دستور فوری برای تعیین تکلیف این پروژه را صادر کردند.

علیرضا فاتحی نژاد افزود: پس از این بازدید میدانی مقرر شد تیم کارشناسی هفت نفره متشکل از نمایندگان بانک مسکن، وزارت راه و شهرسازی، فرمانداری و شهرداری به بررسی مشکلات پروژه از جمله استحکام و ایمنی سازه ها و انجام اقدامات لازم در راستای تسریع در بهره برداری و واگذاری واحدهای پروژه سبحان بپردازند.

این پروژه ی مسکونی از سال 1382 کلید خورد و روند تکمیل آن تا سال 1393 ادامه پیدا کرد و در 28 خرداد ماه سال 1401، آیت الله رییسی پس از بازدید از این پروژه دستور واگذاری واحدهای این پروژه در طول یک ماه را صادر کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل تیم کارشناسی تسریع در واگذاری مجتمع1100 واحدی سبحان قرچک

تشکیل تیم کارشناسی تسریع در واگذاری مجتمع1100 واحدی سبحان قرچک