مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 شهریور 1402 ساعت 16:302023-09-15سياسي

دشمنان ایران اسلامی وحدت و امنیت کشور را نشانه گرفته اند


دشمنان قسم خورده نظام جمهوری اسلامی در تلاش هستند تا وحدت و امنیت ایران اسلامی را نشان گیرند و با تحریک قومیت ها به دنبال بحران آفرینی در کشور هستند.

- حجت الاسلام رضا باوقار در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به بیانات ارزشمند و گوهربار رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با اهالی سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی اظهار کرد: دشمنان قسم خورده نظام جمهوری اسلامی در تلاش هستند تا وحدت و امنیت ایران اسلامی را نشان گیرند و با تحریک قومیت ها و تجزیه بخش های مختلف کشورمان باعث بحران آفرینی شوند.

وی با بیان اینکه نظام سلطه و رژیم صهیونیستی در بحران سازی و بحران آفرینی ماهیت خود را نشان داده است، افزود: با زخمی که از قدرت ایران اسلامی خورده اند اهداف شوم آن ها نقش بر آب شده و ناکام مانده است.

امام جمعه شهرستان مشگین شهر با تاکید بر اینکه باید مواظب نقشه های شوم دشمنان باشیم، بیان کرد: دشمنان با سرمایه گذاری و توطئه در راستای براندازی و تجزیه ایران یکپارچه وحدت و امنیت ملی را نشانه گرفته اند که ما با بصیرت مردم ایران اسلامی و بینش عمیق و بصیر رهبر معظم انقلاب اسلامی اجازه نخواهیم داد به اهداف شوم خود دست یابند و بار دیگر تو دهنی محکم تری را بر پیکر استکبار جهانی وارد خواهیم ساخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمنان ایران اسلامی وحدت و امنیت کشور را نشانه گرفته اند

دشمنان ایران اسلامی وحدت و امنیت کشور را نشانه گرفته اند