مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 شهریور 1402 ساعت 00:202023-09-04اجتماعي

شور و شیدایی حسینی در مرزهای شرقی+عکس و فیلم


مردم سیستان و بلوچستان امسال هم افتخار میزبانی از زوار اربعین حسینی را پیدا کردند، تصاویر پرجوش و خروش میزبانی و پذیرایی از زائران پاکستانی به ویژه در پایانه مرزی ریمدان نشان دهنده عمق ارادت مردم این منطقه به زائران حسینی(ع) است.

-   ورود بیش از 43 هزار زائر پاکستانی از پایانه مرزی ریمدان به کشور شهرام مبارکی در گفت وگو با خبرنگار فارس در پایانه مرزی ریمدان عنوان کرد: 43 هزار و 95 زائر پاکستانی در بازه زمانی 28 مردادماه تا 12 شهریور سال 1402 با هدف شرکت در مراسم باشکوه اربعین حسینی از مرز ریمدان وارد کشور شدند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان افزود: نیروهای این اداره کل به طور شبانه روزی از شروع طرح اربعین از 28 مردادماه تاکنون در این مرز مشغول به کار و خدمات دهی به زائران پاکستانی اربعین هستند.

 مبارکی اظهار کرد: پایانه مرزی ریمدان یکی از کانون های مهم پذیرش زائران پاکستانی عازم عتبات عالیات است به همین منظور ارائه خدمات مناسب و سلامت زائران پاکستانی برای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به اینکه این پایانه مرزی در مسیر تردد خیل عظیمی از زائرین پاکستانی است اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شور و شیدایی حسینی در مرزهای شرقی+عکس و فیلم

شور و شیدایی حسینی در مرزهای شرقی+عکس و فیلم