مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 09:452023-08-26حوادث

قتل پدرزن به خاطر عشق به خواهر زن!


بررسی های مقدماتی بیانگر آن بود که داماد جوان به دلیل بروز اختلافات خانوادگی و در حالی که فرزند 4 ماهه ای نیز دارد، ابتدا به طرف پدرزن که در خواربار فروشی محلی (سوپرمارکت) خودش مشغول کار بود، - در همین حال همسر مقتول که در مرکز درمانی بستری شده بود درباره چگونگی وقوع ماجرا به قاضی شعبه 208 دادسرای عمومی و انقلاب مشهد گفت: دخترم بعد از تولد فرزندش دچار نوعی بیماری شد که پوست او رنگ تیره به خود گرفت.

شوهرش نیز همین موضوع را بهانه کرد و مدام به او می گفت من دیگر علاقه ای به تو ندارم! ما هم به طلاق توافقی آن ها رضایت داشتیم.

شب حادثه نیز برایش شام کشیدم و خودم نوه ام را به آغوش گرفتم تا از او نگهداری کنم اما دریک لحظه از خیابان صدای فریاد و جیغ شنیدم و به طرف پله ها رفتم و ناگهان دامادم را با کاردی خون آلود دیدم که به سوی من حمله ور شد و سپس دخترم را هدف ضربات چاقو قرار داد.

  این اظهارات درحالی بود که همسر متهم به قتل از یک راز عجیب و پنهانی پرده برداشت و به قاضی دکتر صفری گفت: او عاشق خواهر مجردم شده بود و ماجرای تیرگی رنگ پوست من بعد از زایمان را بهانه می کرد تا ادعا کند دیگر مرا دوست ندارد.

  در همین گیرودار که قصد داشتیم منزل پدرم را ترک کنیم و به مکان دیگری برویم، شوهرم با بی پروایی به من می گفت دلم برای خواهرت تنگ می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قتل پدرزن به خاطر عشق به خواهر زن!

قتل پدرزن به خاطر عشق به خواهر زن!