مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 11:452023-09-10سياسي

نقش راهبردی ایران در مقابله با توفان های گرد و غبار


وزیر محیط زیست جمهوری دموکراتیک کنگو در اجلاس بین المللی مقابله با گرد و غباربر نقش راهبردی ایران در مقابله با توفان های گرد و غبار تاکید و سفیر ژاپن در ایران نیز به حمایت ژاپن از کشورمان برای مقابله با این پدیده جوی اشاره کرد.

- حمایت ژاپن از ایران در حوزه مقابله با توفان های گرد و غبار آیکاوا کازو توشی - سفیر ژاپن در ایران - در این اجلاس با تاکید بر اینکه از اقدامات ایران در حوزه محیط زیست از جمله مقابله با توفان های گرد و غبار حمایت می کنیم، گفت: برگزاری اجلاس مقابله با گرد و غبار نتایج موثری را به همراه خواهد داشت.

وی در ادامه اظهارکرد: همکاری های منطقه ای و بین المللی جهت مقابله با توفان های گرد و غبار بسیار حائز اهمیت است و مشارکت فعال بسیاری از کشورها در اجلاس امروز هم موید همین مطلب است.

سفیر ژاپن در ایران افزود: در سال جاری شاهد توفان های بیشماری در شرق دور بوده ایم و در ژاپن برنامه کنترل گرد و غبار از سال 2002 آغاز شده است و ما برنامه هایی با کشورهایی همچون چین، کره و مغولستان داشته ایم همچنین سه برنامه عمل با کره و چین امضا کرده ایم و در حال حاضر هم انجام برنامه های مشترک با کشورهایی از جمله ایران برایمان بسیار حائز اهمیت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش راهبردی ایران در مقابله با توفان های گرد و غبار

نقش راهبردی ایران در مقابله با توفان های گرد و غبار