مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 شهریور 1402 ساعت 14:052023-09-22ورزشي

مصوبات نمایندگان در صحن مجلس در هفته ای که گذشت، چه بود؟


نمایندگان مجلس در هفته ای که گذشت چند مصوبه داشتند که تصویب اجرای آزمایشی سه ساله حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب و حمایت از سلامت اجتماعی یکی از مهمترین آنها بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی باشگاه توانا ، مجلس شورای اسلامی ، در روز های دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه هفته ای که سپری شد، جلسه تشکیل داد.

بهارستان نشینان با تصویب 13 مصوبه در صحن علنی مجلس شورای اسلامی موافقت کردند که به قرار زیر است :  مصوبات در صحن علنی مجلس شورای اسلامی در روز دوشنبه رای اعتماد به کیومرث هاشمی بعنوان وزیر ورزش و جوانان اولین اقدام مجلس در صبح روز دوشنبه بود که وی با 167 رأی موافق،  57 رأی مخالف،  12 رأی ممتنع و یک رأی باطله از مجموع  237  نماینده حاضر از مجلس رای اعتماد گرفت و به عنوان وزیر ورزش و جوانان انتخاب شد.

نمایندگان مجلس ، در جریان بررسی گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد لایحه ایجاد منطقه آزاد تجاری – صنعتی مازندران به منظور تأمین نظر شورای نگهبان با اصلاح این لایحه موافقت کردند.

نمایندگان در خانه ملت، به منظور تأمین نظر شورای نگهبان، لایحه ایجاد مناطق آزاد تجاری- صنعتی دوغارون را اصلاح کردند.

وکلای مردم در مجلس مقرر کردند که کلیه درآمدهای گمرکی و مالیاتی حاصل از اجرای قانون ساماندهی و نظارت بر تجارت مرزی به حساب مخصوص در خزانه داری کل کشور وا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصوبات نمایندگان در صحن مجلس در هفته ای که گذشت، چه بود؟

مصوبات نمایندگان در صحن مجلس در هفته ای که گذشت، چه بود؟