مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 08:552023-09-09ورزشي

از پاسخ به حواشی سه هیات ورزشی تا تکذیب انحلال فوتسال بانوان حفاری


مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با ابراز رضایت از اتفاقات رقم خورده در بخش عمرانی، از افزوده شدن 68 هزار مترمربع به فضای ورزش خوزستان با افتتاح 28 طرح ورزشی در هفته دولت خبر داد.

- ایسنا/خوزستان مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با ابراز رضایت از اتفاقات رقم خورده در بخش عمرانی، از افزوده شدن 68 هزار مترمربع به فضای ورزش خوزستان با افتتاح 28 طرح ورزشی در هفته دولت خبر داد.

حیمد بنی تمیم با حضور در تحریریه ایسنا، به تشریح آخرین وضعیت ورزش و جوانان خوزستان در بیش از یک سال و نیم سپری شده از مدیریت خود در اداره کل ورزش و جوانان خوزستان پرداخت.

این مدیر ورزشی که از دل جامعه کشتی به مدیریت ورزش و جوانان خوزستان رسیده، معتقد است، اگرچه ورزش خوزستان با مشکلات فراوانی دست و پنجه نرم می کند و جای کار فراوانی دارد، اما در بخش عمرانی به شرایط بهتری رسیده است که افتتاح حدود 40 پروژه ورزشی در سال جاری و به بهره برداری رسیدن 60 طرح دیگر تا پایان سال نمونه بارز آن است.

بنی تمیم در این نشست درباره موضوعات مختلف ورزش و جوانان استان از جمله حواشی پیرامون برخی از هیات های ورزشی، ورزش بانوان و این که خانه های کشتی ایذه و اندیمشک در چه وضعیتی از نظر پیشرفت فیزیکی به سر می برند نیز توضیحاتی ارائه داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از پاسخ به حواشی سه هیات ورزشی تا تکذیب انحلال فوتسال بانوان حفاری

از پاسخ به حواشی سه هیات ورزشی تا تکذیب انحلال فوتسال بانوان حفاری