مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 10:002023-09-13بين الملل

پنتاگون برای ساخت یک پایگاه جدید نزدیک چین، جنگل را تخریب می کند


یک فرمانده ارشد ارتش آمریکا گفت، نیروی هوایی این ارتش در یک جزیره آسیایی در نزدیکی گوام در حال از بین بردن جنگل به منظور ایجاد فضا برای ساخت یک فرودگاه نظامی جدید بوده و این پروژه بخشی از برنامه تقویت نیروهای آمریکایی در حوزه هند-اقیانوسیه است.

- یک فرمانده ارشد ارتش آمریکا گفت، نیروی هوایی این ارتش در یک جزیره آسیایی در نزدیکی گوام در حال از بین بردن جنگل به منظور ایجاد فضا برای ساخت یک فرودگاه نظامی جدید بوده و این پروژه بخشی از برنامه تقویت نیروهای آمریکایی در حوزه هند-اقیانوسیه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه راشاتودی، ژنرال کنت ویلسباخ، رییس فرماندهی اقیانوسیه نیروی هوایی آمریکا در گفتگو با خبرنگاران در مراسمی که با میزبانی انجمن نیروهای هوا و فضا برگزار شد، درباره برنامه ارتش آمریکا برای بازسازی پایگاه های از رده خارج شده هوایی آمریکا از جمله یک تاسیسات مربوط به دوران جنگ جهانی دوم در جزیره کوچک تینیان در نزدیکی گوام توضیح داد.

ویلسباخ اظهار کرد: ما قرار است جنگل را (در جزیره تینیان) پاکسازی کنیم و مقادیری از زمین های آنجا را هموار سازیم تا پایگاه بسیار کابردی و نسبتا بزرگ Agile Combat Employment را برقرار کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنتاگون برای ساخت یک پایگاه جدید نزدیک چین، جنگل را تخریب می کند

پنتاگون برای ساخت یک پایگاه جدید نزدیک چین، جنگل را تخریب می کند