مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 08:302023-08-27سياسي

هفته دولت فرصتی برای امیدآفرینی/راه اندازی 10 کوره سفالگری


مدیرکل میراث فرهنگی سیستان و بلوچستان گفت: هفته دولت فرصتی ویژه برای بیان دستاوردهای نظام اسلامی و امیدآفرینی در جامعه است.

- علیرضا جلالزایی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه هفته دولت فرصتی ویژه برای بیان دستاوردهای نظام اسلامی و امیدآفرینی در جامعه است، اظهار کرد: هفته دولت فرصتی ارزشمند است تا مسئولان خدمات و دستاوردهای نظام اسلامی در جامعه را تببین کنند.

وی افزود: همزمان با هفته دولت امسال در حوزه معاونت صنایع دستی 10 کوره سفالگری اهدایی از سازمان یونیدو در روستای کلپورگان سراوان و کارگاه حصیربافی شهرستان فنوج با همکاری امور دهیاری با اعتباری بالغ بر 5 میلیارد ریال افتتاح خواهد شد.

این مقام مسئول افتتاح 2 کارگاه خامه دوزی در شهرستان نیمروز با اعتبار شخصی بالغ بر 2 میلیارد ریال را از دیگر برنامه های این نهاد عنوان کرد و ادامه داد: کلنگ زنی و احداث بازارچه سنتی در تالاب لیپار با اعتبار 15 میلیارد ریال از دیگر اقدامات در این حوزه است.

وی در ادامه به پیشرفت و دستاوردها در حوزه میراث فرهنگی اشاره کرد و گفت: بهسازی و احداث ساختمان، محوطه سازی و اجرای طرح حفاظتی آبراهه و نقش برجسته های کوه خواجه در شهرستان هامون با اعتبار 418 میلیارد ریال، آغاز حفاری بخشی از منطقه حوضدار تپه شماره 26 در شهرستان هامون با اعتبار استانی 1


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفته دولت فرصتی برای امیدآفرینی/راه اندازی 10 کوره سفالگری

هفته دولت فرصتی برای امیدآفرینی/راه اندازی 10 کوره سفالگری