مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 17:452023-09-02بين الملل

شبکه صهیونیستی مدعی کمک غزه و حزب الله به جوانان کرانه باختری شد


یک شبکه تلویزیونی رژیم صهیونیستی مدعی شد که حزب الله و گروههای مقاومت در غزه در ساخت بمب به جوانان کرانه باختری کمک می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، شبکه 12 رژیم صهیونیستی امروز (شنبه) در گزارشی مدعی شد که بمب های استفاده شده در کرانه باختری به کمک حزب الله لبنان و گروههای مقاومت در کرانه باختری ساخته می شود.

به نوشته وبگاه خبری سوا، این شبکه در گزارشی با اشاره به انفجار بمب در مسیر نظامیان اشغالگر قدس در شامگاه هشتم شهریور ماه که سه زخمی در پی داشت، گفت که جوانان فلسطینی در کرانه باختری پیشرفت زیادی در چگونگی ساخت بمب ها داشته اند و مشخص است که به خوبی آموزش دیده اند.

طبق این گزارش، هر شب دهها خمپاره و بمب دست ساز به سمت نظامیان اسراییلی پرتاب می شود، حتی این اتفاق در طول روز هم رخ می دهد، بمب هایی که ساختار ابتدایی دارند و به کمک غزه و لبنان ساخته می شوند.

شبکه 12 عبری زبان در ادامه با هشدار به ارتش صهیونیستی هشدار داد که ورود تجهیزات و بمب های قوی تر به کرانه باختری صرفا نیاز به زمان دارد و هم اکنون نیروهای مقاومت تلاش خود را برای این کار در پیش گرفته اند.

چندی پیش روزنامه هاآرتص نیز در گزارشی نوشت: این پدیده ما را به یاد غزه می اندازد که در ابتدا با راکت های دست ساز شروع کردند و اکنون پس از دو دهه به تدریج پی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شبکه صهیونیستی مدعی کمک غزه و حزب الله به جوانان کرانه باختری شد

شبکه صهیونیستی مدعی کمک غزه و حزب الله به جوانان کرانه باختری شد