مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1402 ساعت 15:352023-09-18اقتصادي

تعطیلی 25 کارگاه و تونل معدنی پُرخطر در مازندران


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران گفت: امسال پنج کارگاه معدنی و 20 تونل در اجرای تبصره ماده 105 قانون کار و با توجه به شرایط پرخطر، با درخواست این اداره کل و دستور دادستان تعطیل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، علی باقری بعداز ظهر امروز در بازدید از معدن زغال سنگ شوکا شور آمل اظهار کرد: با توجه به اهمیت صیانت از نیروی انسانی  منابع مادی کشور مقررات فصل چهارم قانون کار به موضوع حفاظت فنی و بهداشت کار اختصاص دارد.

وی تصریح کرد: رعایت آیین نامه ها و دستورالعمل های حفاظتی و ایمنی مصوب شورایعالی حفاظت فنی برای کلیه کارگاههای مشمول قانون کار ، کارفرمایان ، کارگران و کارآموزان الزامی است .

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران با اشاره به اینکه کارفرمایان  موظف به فراهم نمودن شرایط ایمن در محیط کار هستند و باید تجهیزات حفاظت فنی را تهیه و در اختیار کارگران قرار دهند و به کار کارگران نظارت کنند افزود: کارگران هم مکلف به رعایت مواد ایمنی و استفاده درست از تجهیزات و اجرای دستورالعملهای ایمنی هستند.

باقری خاطرنشان کرد: بازرسان کار برای نظارت بر اجرای صحیح قانون کار و آیین نامه های حفاظتی و بهداشتی به صورت مستمر از کارگاههای بازدید می کنند و نواقص و ایرادات موجود را به کارفرمایان ابلاغ کنند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی 25 کارگاه و تونل معدنی پُرخطر در مازندران

تعطیلی 25 کارگاه و تونل معدنی پُرخطر در مازندران