مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 13:552023-09-09اجتماعي

بزرگترین موکب غرب کشور میزبان بیش از 70 هزار زائر حسینی


مسئول ایستگاه صلواتی شهید قهاری اسدآباد گفت: ایستگاه صلواتی «شهید قهاری» واقع در گردنه اسدآباد به عنوان بزرگترین ایستگاه صلواتی غرب کشور میزبان بیش از 70 هزار زائر اربعین حسینی بوده است.

- ایسنا/همدان مسئول ایستگاه صلواتی شهید قهاری اسدآباد گفت: ایستگاه صلواتی شهید قهاری واقع در گردنه اسدآباد به عنوان بزرگترین ایستگاه صلواتی غرب کشور میزبان بیش از 70 هزار زائر اربعین حسینی بوده است.

حاج سلطانعلی هادی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: ایستگاه صلواتی شهید قهاری گردنه اسدآباد از پنجم شهریور ماه فعال شده و تا پایان امشب نیز برپا خواهد بود و طی 13 روز گذشته با کمک خیرین در مسیر رفت و برگشت زائران خدمات مناسبی را به این عزیزان ارائه کرده است.

وی با اشاره به سابقه 10 ساله ایستگاه صلواتی شهید قهاری اسدآباد، تصریح کرد: این ایستگاه طی 13 روز گذشته بیش از 50 هزار پرس وعده غذایی اعم از صبحانه ،شام و نهار بین زائرین توزیع داشته که تا انتهای امشب نیز این خدمات در بحث توزیع وعده های غذایی ادامه خواهد داشت.

هادی با بیان اینکه علاوه بر توزیع شام و نهار و شام بین زائران توزیع میان وعده نیز بین زائرین توسط این ایستگاه طی مدت فوق انجام گرفته است،خاطرنشان کرد: برنامه های فرهنگی مختلفی نیز در موکب شهید قهاری اسدآباد طی این مدت برگزار بود که ایستگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگترین موکب غرب کشور میزبان بیش از 70 هزار زائر حسینی

بزرگترین موکب غرب کشور میزبان بیش از 70 هزار زائر حسینی