مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 شهریور 1402 ساعت 12:352023-09-06اجتماعي

پیاده روی جاماندگان اربعین در چهارگوشه پایتخت/قدم به قدم موکب است


جاماندگان اربعین از هر قشر و سن و سالی در چهارگوشه استان تهران راهپیمایی کردند و موکب داران با عشقی غیر قابل توصیف به ارائه خدمات به زائران جامانده پرداختند.

- خبرگزاری مهر ، گروه استان ها: باز هم اربعین فرا رسید، چهل روز از آن رویداد پر از حزن و اندوه گذشته است، تاریخ ورق می خورد، اما سوگواری برای حسین و یارانش و آن خاندان پاک هیچ گاه پایان نمی یابد، اربعین که می شود دلم پر می کشد برای کربلا و بین الحرمین و نخل های سر به فلک کشیده اش، آنجاست که می شود غم دل را با دلدار گفت و چشم ها را با اشک برای مرثیه سرایی آن سلاله پاک شست، آری امروز اربعین است و باز جامانده ایم از قافله زائران کوی کربلا.

استان تهران امروز مملو از عاشقانی است که از قافله کربلا جامانده اند اما دل در گرو سالار شهیدان دارند و به خیابان آمده اند تا به یاد کربلا و نجف راهپیمایی کنند، راهپیمایان از هر قشر و سن و سالی هستند، پیر و جوان و زن و مرد و کودک همه حاضر شده اند تا بیعتی دوباره با اباعبدالله الحسین (ع) داشته باشند.

آنچه از مشاهدات بر می آید آن است که امسال حضور راهپیمایان حسینی بیش از سال های گذشته است، می بینیم جاماندگانی را که با عشق قدم بر می دارند و طی مسیر می کنند، کسانی نیز هستند که موکب دار شده اند و به زائران جامانده خدمات ارائه می دهند، خلاصه که عشقب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیاده روی جاماندگان اربعین در چهارگوشه پایتخت/قدم به قدم موکب است

پیاده روی جاماندگان اربعین در چهارگوشه پایتخت/قدم به قدم موکب است