مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 13:202023-08-27اقتصادي

50 طرح کلان در گلپایگان منتظر جذب سرمایه گذار است


50 طرح کلان در گلپایگان منتظر جذب سرمایه گذار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، پیمان شکرزاده ظهر یکشنبه در آیین کلنگ زنی پروژه سرمایه گذاری مجموعه چند منظوره مهستان به مناسبت هفته دولت، اظهار داشت: در خصوص اعتبارات سال جاری، بیش از 60 درصد بودجه سال 1402 شهرداری گلپایگان در جذب سرمایه گذار بخش خصوصی اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه توجه شهرداری در خصوص توسعه مناطق کم برخوردار شهر گلپایگان است، افزود: کاظم آباد از محلات کم برخوردار گلپایگان محسوب می شود که در مصوبات شورای مسکن و ستاد بازآفرینی استان اصفهان نیز تعیین شده است و با احداث مجموعه چند منظوره مهستان شاهد تحول این محله خواهیم بود.

شهردار گلپایگان در خصوص این پروژه بیان کرد: مجموعه چند منظوره مهستان شامل بخش های تجاری، اداری، ورزشی و فرهنگی خواهد بود که به عنوان یک پروژه محرک توسعه، در محله کاظم آباد شهر گلپایگان است که در زمینی به مساحت 12 هزار مترمربع و با زیربنای 22 هزار متر مربع و همچنین اعتبار 5 هزار میلیارد ریال، در مدت زمان 36 ماه به بهره برداری خواهد رسید.

وی با توجه به دغدغه شهروندان نسبت به نبودن استخر در گلپایگان تاکید کرد که در فاز نخست پروژه مهستان ابتدا استخر در ضلع جنوبی احداث خواهد شد و در ادامه اظهار کرد: استخر مجموعه مهستان، با زیربنای 1600 مترمربع و سال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

50 طرح کلان در گلپایگان منتظر جذب سرمایه گذار است

50 طرح کلان در گلپایگان منتظر جذب سرمایه گذار است