مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 14:312023-08-23سياسي

فروشکاه های زنجیره ای ملزم به خریداری برنج کشاورزان هستند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، اسدالله عباسی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه و در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت با بیان اینکه اصحاب رسانه در بازگو کردن دستاوردهای انقلاب اسلامی نقش تاثیرگذاری دارند، اظهار کرد: باور داریم واقعیت های جامعه و روایت نخست را باید از خبرنگاران دریافت کرد زیرا در این صورت دشمن نمی تواند به اهداف خود برسد.

وی با اشاره برنامه دشمن برای ایجاد جنگ نرم و نفوذ فرهنگی در کشور گفت: خبرنگاران طلایه دار و افسران جبهه جنگ نرم در کشور هستند و این قشر همواره سعی کرده تا مردم را به جای مسوولان در اولویت قرار دهند که جای بسیار قدردانی دارد.

استاندار گیلان، اصحاب رسانه را سنبل تعهد و ولایتمداری دانست و افزود: اصحاب رسانه سنبل تعهد، وظیفه شناسی، آگاهی بخشی و مطالبه گری در حوزه های مختلف هستند که در بسیاری از مسائل به حل دغدغه استان و کشور کمک می کنند.

عباسی با تاکید بر لزوم توجه به بازگو کردن مشکلات و دغدغه های جامعه و مردم توسط اصحاب رسانه، بیان کرد: هیچ قشری به مانند اصحاب رسانه از درد و رنج مردم آگاه نیستند و این امر خود گواه از نقش بی دلیل خبرنگاران در ایجاد آرامش در جامعه است از این رو ارتباط میان مسوولان و خبرنگاران به آگاهی متولیان نظام مقدس جمهوری اسلامی به برخی از مشکلات کشور کمک م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروشکاه های زنجیره ای ملزم به خریداری برنج کشاورزان هستند

فروشکاه های زنجیره ای ملزم به خریداری برنج کشاورزان هستند