مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 13:552023-08-25اقتصادي

13 پروژه عمرانی و اقتصادی در میامی کلنگ زنی می شود


فرماندار میامی با بیان اینکه طی ایام هفته دولت 13 پروژه با اعتبار 114 میلیارد تومان در این شهرستان کلنگ زنی می شود، گفت: 12 پروژه از این تعداد، - عمرانی هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا آشوری ظهر آدینه در جمع مردم میامی به میزبانی مسجد روستای محمد آباد ضمن اشاره به اقدامات صورت گرفته در دولت سیزده، تاکید کرد: تسهیل و افزایش صدور مجوزهای کسب و کار در سامانه های مرتبط با این موضوع یکی از مهمترین اقدامات دولت سیزدهم محسوب می شود.

وی با بیان اینکه ساخت نیروگاه های حرارتی، اجرای برنامه های منسجم مالیاتی با هدف مقابله با فرار مالیاتی و افزایش خرید تضمینی گندم در زمره برنامه های درخشان دولت سیزدهم است، افزود: حل مشکلات بنگاه های تولیدی یکی دیگر از اقداماتی بود که در دولت شاهد محقق شدن آن هستیم.

فرماندار میامی با بیان اینکه در این شهرستان 172 پروژه افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد، گفت: از این میزان پروژه 159 پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتبار 293 میلیارد و 189 میلیون تومان قابل افتتاح و بهره برداری است.

آشوری با بیان اینکه 154 پروژه عمرانی با اعتبار 237 میلیارد تومان در هفته دولت در شهرستان میامی افتتاح خواهد شد، بیان کرد: پنج پروژه اقتصادی با اعتبار 55 میلیارد و 600 میلیون تومان به بهره برداری خواهد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

13 پروژه عمرانی و اقتصادی در میامی کلنگ زنی می شود

13 پروژه عمرانی و اقتصادی در میامی کلنگ زنی می شود