مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1402 ساعت 17:582023-09-20سياسي

حل ابرچالش «روستای زیارت» با همت جمعی در دولت سیزدهم


ابرچالش ساخت و سازهای غیرمجاز در روستای زیارت با همت جمعی دستگاه های اجرایی و قضایی در استان گلستان در دولت سیزدهم به سرانجامی نیک و آینده ای روشن رسیده تا کام مردم روستای زیارت از تلخی به شیرینی برسد.

- مدیرکل گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی استان گلستان تصریح کرد: در همین راستا طرحی را با عنوان توسعه گردشگری در روستای زیارت تهیه شد، موضوع در کمیسیون ها و کمیته های مختلف با حضور استاندار گلستان مطرح شد، مسائل حقوقی و قانونی آن بررسی و مرتفع شد و امروز به شرایطی رسیده ایم که با بهره گیری از ظرفیت مردم روستا در تلاشیم طرح گردشگری با سرعت اجرایی شود.

ساوری بیان کرد: یکی از مناطق گردشگری منطقه زیارت، آبشار معروف به آبشار زیارت است که راه دسترسی به این آبشار بسیار شرایط نامناسبی دارد و در همکاری فرا دستگاهی و با کمک دستگاه قضایی و مردم روستا و شهرداری گرگان در تلاشیم تا با بهبود شرایط دسترسی و معرفی این منطقه به گردشگران شاهد توسعه گردشگری و حضور مسافران در این نقطه باشیم.

وی اضافه کرد: جذابیت های طبیعی و بکر منطقه زیارت برای تمامی مردم دنیا جذاب است و تقریبا شرایط این منطقه در دنیا کم نظیر است و به سادگی می توان با توسعه گردشگری، درآمد پایدار را برای مردم روستا فراهم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حل ابرچالش «روستای زیارت» با همت جمعی در دولت سیزدهم

حل ابرچالش «روستای زیارت» با همت جمعی در دولت سیزدهم