مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 15:502023-09-09فرهنگي

هیئت داوری جشنواره فیلم یاسوج-دنا معرفی شدند


دبیرشصت و هفتمین جشنواره منطقه ای سینمای جوان یاسوج- دنا گفت: هفت نفر از هنرمندان با سابقه کشور به عنوان اعضای هیئت انتخاب و داوری این جشنواره در بخش «فیلم» معرفی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، امین درخشان در جمع خبرنگاران گفت: اعضای هیئت انتخاب و داوری جشنواره منطقه ای سینمای جوان یاسوج-دنا آثار سینمایی ارسال شده به دبیرخانه جشنواره را در چهار بخش داستانی ، تجربی ، پویانمایی و مستند ارزیابی کرده اند.

وی ادامه داد: محمد حمزه ای، رضا دانش پژوه، لیلی عاج، مهدی غلامی سوق، مهدی فردقادری، مهدی فرودگاهی و سید غلام رضا نعمت پور از سینماگران مطرح و باتجربه کشور هستند که آثار راه یافته به بخش های رقابتی این جشنواره را داوری می کنند.

درخشان بیان کرد: شصت و هفتمین جشنواره منطقه ای سینمای جوان یاسوج-دنا از سوم تا ششم هرماه 1402 به میزبانی انجمن سینمای جوانان ایران در دفتر یاسوج برگزار می شود.

وی یادآوری کرد: این رویداد سینمایی طبق برنامه ریزی قبلی قرار بود در تاریخ 23 تا 26 تیرماه برگزار شود که به دلیل همزمانی با سفر استانی رییس جمهور به کهگیلویه و بویراحمد و فرارسیدن ماه محرم و صفر، این رویداد سینمایی به مهرماه موکول شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیئت داوری جشنواره فیلم یاسوج-دنا معرفی شدند

هیئت داوری جشنواره فیلم یاسوج-دنا معرفی شدند