مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 شهریور 1402 ساعت 13:152023-09-21اجتماعي

منشأ دود در آسمان برخی از شهرهای خوزستان چیست؟


شب گذشته هاله ای از دود که منشأ آن ناپیدا بود، آسمان اهواز را فراگرفت که در نهایت مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان در این خصوص توضیحاتی ارائه کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، شب گذشته هاله ای از دود آسمان اهواز را فراگرفت؛ این دود که منشا آن ناپیدا بود و مسؤولان در خصوص آن توضیحی ارائه نداده بودند، تا صبح امروز در آسمان این شهر برقرار بود و بنابر گزارش مردم این دود به دیگر شهرهای خوزستان نیز سرایت کرده است، به گونه ای که برای مردم شهرستان شوش مشکلات تنفسی ناشی از انتشار دود غلیظ مخابره شد.

آتش سوزی هورالعظیم، علت دودی شدن آسمان برخی شهرهای خوزستان در نهایت داوود میرشکار، مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: براساس تصاویر ماهواره ای آتش سوزی تالاب هورالعظیم در بخش عراق از بامداد امروز آغاز شده که کانون این آتش سوزی جنوب و جنوب غربی دریاچه ام النعاج در هورالهویزه عراق بوده است.

مدیرکل محیط زیست خوزستان افزود: دود این آتش سوزی به صورت عمده سه شهر اهواز، سوسنگرد و هویزه را در برگرفته است؛ آتش سوزی در تالاب عراقی تقریبا مهار شده اما همچنان دود از محل آتش سوزی متصاعد می شود .

پایان پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منشأ دود در آسمان برخی از شهرهای خوزستان چیست؟

منشأ دود در آسمان برخی از شهرهای خوزستان چیست؟