مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 09:452023-09-10سياسي

سازمان امور دانشجویان متولی تایید مدارک تحصیلی کاندیداهای مجلس شد


سازمان امور دانشجویان مسئولیت هماهنگی، راهبری و ارائه تاییدیه صحت مدارک تحصیلی متقاضیان ثبت نام در انتخابات را بر عهده دارد.

- رییس سازمان امور دانشجویان گفت: سازمان امور دانشجویان مسئولیت هماهنگی، راهبری و ارائه تاییدیه صحت مدارک تحصیلی متقاضیان ثبت نام در انتخابات را بر عهده دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل ازسازمان امور دانشجویان، هاشم داداش پور رییس سازمان امور دانشجویان و معاون وزیرعلوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه اداره کل امور دانش آموختگان این سازمان به منظور حذف مدارک تحصیلی فیزیکی و توسعه خدمات الکترونیکی هوشمند، جلسات و نشست های مختلفی با نهادهای نظارتی و همچنین سایر دستگاه های مرتبط برگزار کرده است؛ تصریح کرد: الزام به حذف مدارک تحصیلی فیزیکی و استفاده از کد صحت الکترونیکی و برخط در صدور مدارک تحصیلی و همچنین ضرورت استعلام مدارک تحصیلی به طور برخط و هوشمند با صدور کد صحت از اهم موضوعات مورد پیگیری این اداره کل برای جلوگیری از جعل مدارک تحصیلی و تحقق اهداف مربوط به دولت الکترونیک و هوشمند است.

رییس سازمان امور دانشجویان ادامه داد: به همین منظور اولین جلسه بین دستگاهی با حضور نمایندگان بیش از 17 سازمان، نهاد و ارگان مختلف با دعوت سازمان بازرسی کل کشور و به میزبانی این سازمان در تیرماه 1401 برگزار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان امور دانشجویان متولی تایید مدارک تحصیلی کاندیداهای مجلس شد

سازمان امور دانشجویان متولی تایید مدارک تحصیلی کاندیداهای مجلس شد