مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 22:252023-09-13بين الملل

هشدار ژنرال صهیونیست از قدرت فزاینده ایران و شکاف در ارتش تل آویو


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، «عاموس گلعاد» ژنرال ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی در گفت وگوی رادیویی با خطرناک خواندن برنامه اصلاحات قضایی بنیامین نتانیاهو بر قدرت بازدارندگی ارتش رژیم صهیونیستی نسبت به بروز تنش های امنیتی فزاینده در میان نظامیان این رژیم هشدار داد.

- یکی از فرماندهان سابق وزارت جنگ رژیم صهیونیستی با اذعان به قدرت نظامی روزافزون ایران در منطقه، سیاست های کابینه نتانیاهو را تهدیدی جدی بر توان نظامی ارتش و تعمیق شکاف در اراضی اشغالی دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، عاموس گلعاد ژنرال ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی در گفت وگوی رادیویی با خطرناک خواندن برنامه اصلاحات قضایی بنیامین نتانیاهو بر قدرت بازدارندگی ارتش رژیم صهیونیستی نسبت به بروز تنش های امنیتی فزاینده در میان نظامیان این رژیم هشدار داد.

بر پایه این گزارش، وبگاه عبری معاریو به نقل از رادیو ارتش اسراییل گزارش داد که این فرمانده امنیتی سابق وزارت جنگ با انتقاد از پافشاری نتانیاهو در اصلاحات قضایی دیوان عالی گفت که ما در یک وضعیت بی سابقه ای قرار داریم، زیرا کرم سایبری ساخت اسراییل تصمیم گرفته است ما را از درون بخورد و دشمن از آسیب هایی که به انسجام ما وارد می کند، مطلع است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار ژنرال صهیونیست از قدرت فزاینده ایران و شکاف در ارتش تل آویو

هشدار ژنرال صهیونیست از قدرت فزاینده ایران و شکاف در ارتش تل آویو