مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 10:302023-08-23فرهنگي

دیدار صمیمی دانش آموزان با نویسنده کتاب سرگذشت استعمار


مطالب این مجموعه، در کتب تاریخی وجود داشت و من باید بر این موضوع متمرکز می شدم که روایت گری جذابی داشته باشم تا من مخاطب کتابم را از دست ندهم.

- نویسنده کتاب سرگذشت استعمار گفت: مطالب این مجموعه، در کتب تاریخی وجود داشت و من باید بر این موضوع متمرکز می شدم که روایت گری جذابی داشته باشم تا من مخاطب کتابم را از دست ندهم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، این روزها اولین اردوی گفتگو محور با محوریت کتاب و کتابخوانی در اردوگاه باهنر در حال برگزاری است و دانش آموزان دوست دار کتاب که در سال تحصیلی گذشته ضمن مطالعه کتاب داستان استعمار، به سوالات مسابقه جانبی آن از طریق شبکه شاد پاسخ داده بودند سه روز در یک اردوی جذاب علاوه بر داشتن اوقات فراغتی با نشاط و هیجان انگیز، از کاخ سعدآباد، منزل حضرت امام خمینی در جماران و قبرستان سربازان متفقین در جنگ جهانی دوم بازدید کنند.

اردوی دانش آموز تا عصر روز پنجشنبه ادامه دارد و هر یک از برگزیدگان نهایی برای اینکه جز برگزیدگان برتر باشند لازم است در یک آزمون کتبی یک مصاحبه و یک ارائه نهایی شرکت کنند تا مشخص شود کدام یک از دانش آموزان اطلاعات بیشتری از کتاب های مسابقه در ذهن دارند و اشراف بیشتری به مباحث مطرح شده در کتاب دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار صمیمی دانش آموزان با نویسنده کتاب سرگذشت استعمار

دیدار صمیمی دانش آموزان با نویسنده کتاب سرگذشت استعمار