مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1402 ساعت 14:102023-09-19سياسي

برگزاری گلریزان «همدلی برای ظهور» در مسجد جمکران


گلریزان «همدلی برای ظهور» و پویش «هواتو دارم» در آستانه سالروز آغاز امامت حضرت ولی عصر(عج) با حضور هنرمندان و خیران در مسجد جمکران برگزار می شود.

- ایسنا/قم گلریزان همدلی برای ظهور و پویش هواتو دارم در آستانه سالروز آغاز امامت حضرت ولی عصر(عج) با حضور هنرمندان و خیران در مسجد جمکران برگزار می شود.

همیاری و دستگیری مومنین از یکدیگر یکی از جلوه هایی است که در جامعه مهدوی بروز و ظهور دارد، در این راستا مسجد مقدس جمکران با مشارکت آحاد مردم و مجموعه های خیریه و خدمات رسان اجتماعی از نهم ربیع الاول برابر با سوم مهرماه تا 17 ربیع الاول برابر با 11 مهرماه که با ولادت رسول اکرم(ص) همراه است جشن گلریزان همدلی برای ظهور را برگزار می کند؛ همچنین پویش هواتو دارم برگزار و به زودی درگاه های دریافت کمک های مردمی اعلام می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی مسجد مقدس جمکران، عواید این گلریزان و مشارکت مردمی صرف خرید جهیزیه برای نوعروسان نیازمند، اشتغال زنان سرپرست خانوار، تهیه بسته معیشتی و اطعام نیازمندان، برگزاری جشن تکلیف برای کودکان بی بضاعت، آزادی زندانیان جرایم غیرعمد و آبرسانی به مناطق محروم خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری گلریزان «همدلی برای ظهور» در مسجد جمکران

برگزاری گلریزان «همدلی برای ظهور» در مسجد جمکران