مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 شهریور 1402 ساعت 15:002023-09-05پزشكي

پایش مستمر سلامت مواد غذایی موکب های اربعین به همت یک مجموعه دانش بنیان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، شرکت خدمات پژوهش صنایع غذایی آرمان هدایت نوش البرز، دارای تیمی از متخصصان آزمایشگاهی با تجربه از جمله میکروبیولوژیست ها، - این شرکت دانش بنیان با انجام یکسری آزمایش های معمول و اولیه مواد غذایی مشکل دار را کنار زده و آموزش های اولیه بهداشتی را به آن افرادی که در تهیه مواد غذایی شرکت می کنند، ارائه کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، شرکت خدمات پژوهش صنایع غذایی آرمان هدایت نوش البرز، دارای تیمی از متخصصان آزمایشگاهی با تجربه از جمله میکروبیولوژیست ها، شیمیدانان و کارشناسان تست مواد غذایی است که می توانند طیف گسترده ای از مواد غذایی، محصولات مصرفی، آرایشی و بهداشتی و نمونه های دیگر را تجزیه و تحلیل کنند.

این شرکت که به عنوان عضوی فعال در شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی فعالیت دارد و از سال 1400 به عنوان شرکت دانش بنیان معرفی شده از جمله شرکت هایی است که مرداد ماه سال جاری در رویداد همکاری فناورانه در خدمت رسانی به زائرین اربعین شرکت کرده و ایده خلاقانه خود را برای مسیر راهپیمایی اربعین ارائه کرده است.

مجتبی محمدزاده وظیفه، مدیرعامل شرکت خدمات پژوهش صنایع غذایی آرمان هدایت نوش البرز در خصوص کاربست ایده خلاقانه این شرکت برای راهپیمایی اربعین گفت: خدماتی که شرکت ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایش مستمر سلامت مواد غذایی موکب های اربعین به همت یک مجموعه دانش بنیان

پایش مستمر سلامت مواد غذایی موکب های اربعین به همت یک مجموعه دانش بنیان