مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 شهریور 1402 ساعت 13:002023-09-08سياسي

دادستان کل: قضات فرایند رسیدگی به پرونده ها را تسریع کنند


دادستان کل کشور با حضور در دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه 12 تهران با کارکنان قضایی این مجموعه دیدار و بر تسریع در رسیدگی به پرونده های قضایی تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، حجت الاسلام و المسلمین محمد موحدی، دادستان کل کشور به همراه علی القاصی مهر رییس کل دادگستری استان تهران به صورت سرزده از دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه 12 تهران بازدید کرد و در جریان مسائل و مشکلات مراجعان و نحوه رسیدگی به پرونده ها از جانب قضات کشیک این دادسرا قرار گرفت.

وی در ابتدای این بازدید با حضور در شعب با بازپرس ها، قضات و معاونان دادسرای تهران دیدار و گفتگو کرد و سپس به بررسی پرونده های تشکیل شده در شعب پرداخت و بر تسریع در رسیدگی به پرونده های قضایی تأکید نمود.

دادستان کل کشور با بررسی پرونده های اداره معاضدت قضایی دادسرای عمومی و انقلاب تهران در جریان تصمیمات اتخاذ شده در پرونده های قضات کشیک قرار گرفت و ضمن اطلاع از فعالیت های انجام شده، توصیه ها و تذکرات لازم را ارائه کرد.

حجت الاسلام و المسلمین موحدی در حاشیه این بازدید گفت: گزارش هایی که از دادسرا و دادگستری استان تهران دریافت کرده ایم، نشان می دهد روند انجام کار ها خوب است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادستان کل: قضات فرایند رسیدگی به پرونده ها را تسریع کنند

دادستان کل: قضات فرایند رسیدگی به پرونده ها را تسریع کنند