مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 17:202023-09-12اقتصادي

اشتغال 30 درصدی بخش کشاورزی در همدان


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان با بیان اینکه 87 درصد آب در بخش کشاورزی مصرف می شود، گفت: این بخش 30 درصد اشتغال استان را به خود اختصاص داده است.

- ایسنا/همدان رییس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان با بیان اینکه 87 درصد آب در بخش کشاورزی مصرف می شود، گفت: این بخش 30 درصد اشتغال استان را به خود اختصاص داده است.

رضا بهراملو سه شنبه، 21شهریور در آیین رونمایی از نقشه راه تولیدات کشاورزی استان همدان که با حضور وزیر جهاد کشاورزی برگزار شد، اظهار کرد: یکی از اهداف جهاد کشاورزی تولید بیشتر با مصرف آب کمتر است و استان همدان جزء مناطق مفید در بخش کشاورزی است.

وی ادامه داد: یکی از اهداف افزایش تولید، کاهش ضایعات در بخش کشاورزی است و برنامه کاهش ضایعات در 21تخصص مختلف اجرایی شده است.

وی با بیان اینکه در شهرستان تویسرکان رفع تداخل انجام شده است، تاکید کرد: در بحث رفع تداخلات در سال های گذشته این طرح در تویسرکان اجرایی شده و خوشبختانه با تلاش های همکاران چند واحد تولیدی که به دلایل مختلف تعطیل شده بودند به چرخه بازگشته است.

بهراملو خاطرنشان کرد: تولید گندم خوشبختانه نسبت به سال گذشته 20درصد افزایش داشته است و در این موضوع به بهره برداری از آب توجه ویژه ای شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغال 30 درصدی بخش کشاورزی در همدان

اشتغال 30 درصدی بخش کشاورزی در همدان