مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 13:202023-08-24فرهنگي

تعزیه «دو طفلان مسلم» در رسانه ملی پخش می شود


به همت مدیریت اداره کل هنرهای نمایشی رادیو و رادیو نمایش، مجلس تعزیه «دو طفلان مسلم» از شبکه های مختلف رادیویی و تلویزیونی پخش می شود.

- به همت مدیریت اداره کل هنرهای نمایشی رادیو و رادیو نمایش، مجلس تعزیه دو طفلان مسلم از شبکه های مختلف رادیویی و تلویزیونی پخش می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی رادیو نمایش، به همت مدیریت اداره کل هنرهای نمایشی رادیو و رادیو نمایش، مجلس تعزیه دو طفلان مسلم با هنرمندی مجمع تعزیه آل طاها متشکل از تعزیه خوانان معروف قودجان خوانسار و همکاری پردیس تئاتر تهران در ساختمان شهدای رادیو برگزار شد.

محسن سوهانی مدیرکل هنرهای نمایشی رادیو و رادیو نمایش ضمن اعلام این مطلب افزود: به پیشنهاد و ابلاغ معاونت صدای رسانه ملی، برنامه تعزیه را به مناسبت ایام ماه صفر و منتهی به اربعین حسینی تدارک دیده ایم که بناست علاوه بر اجرای زنده از رادیو نیز پخش شود و به شکل تصویری نیز روی آنتن شبکه های سیما برود.

وی بیان کرد: نسخه تعزیه دو طفلان مسلم با یک اجرای کاملا تخصصی برای پخش از آنتن رادیو و تلویزیون ضبط و پخش می شود.

در اجرای تعزیه دو طفلان مسلم مسعود حجازی در نقش حارث، امیرعباس دانشمندی در نقش طفلان مسلم (ابراهیم)، محمد میرزایی در نقش طفلان (محمد)، حسین عقیقی در نقش شریح و زن حارث، جواد مرادی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعزیه «دو طفلان مسلم» در رسانه ملی پخش می شود

تعزیه «دو طفلان مسلم» در رسانه ملی پخش می شود