مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 11:102023-08-31اقتصادي

افتتاح پروژه های آبیاری تحت فشار در شهرستان طارم


پروژه های آبیاری تحت فشار در اراضی روستاهای میرزاخانلو و غلام چمن شهرستان طارم به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، پروژه های آبیاری تحت فشار، صبح پنجشنبه به مناسبت هفته دولت در اراضی روستاهای میرزاخانلو و غلام چمن شهرستان طارم به بهره برداری رسید.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان در آیین افتتاح این طرح ها اظهار کرد: برای اجرای این طرح در مجموع 4 میلیارد و 440 میلیون تومان هزیده شده که سه میلیارد آن به اعتبارات دولتی اختصاص دارد.

روح الله حسنی با اشاره به اینکه یک میلیارد و 440 میلیون تومان نیز توسط بخش خصوصی سرمایه گذاری شده است، ابراز کرد: بهره برداری از این طرح برای 105 نفر فرصت اشتغال ایجاد می کند.

وی ادامه داد: همزمان با افتتاح این طرح یک پروژه آبیاری تحت فشار در روستای غلام چمن طارم نیز به بهره برداری رسید که حدود 730 میلیون تومان برای اجرای آن هزینه شده که 530 میلیون تومان آن از محل کمک های دولتی بوده است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان خاطرنشان کرد: اجرا و بهره برداری از سیستم های آبیاری نوین برای مدیریت منابع آب و افزایش بهره وری در تولیدات کشاورزی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، بهره برداری از چند پروژه راهسازی، افتتاح یک مجتمع خدماتی رفاهی، بهره برداری همزمان از چند طرح گاز رسانی و حضور در جلسه شورای اداری شهرس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح پروژه های آبیاری تحت فشار در شهرستان طارم

افتتاح پروژه های آبیاری تحت فشار در شهرستان طارم