مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 11:552023-08-30اقتصادي

توقف روزانه 25 درصد از اتوبوس های جدید مشهد در نمایندگی ها به علت کمبود قطعات


معاون فنی و عمران سازمان اتوبوسرانی مشهد گفت: تعداد 187 دستگاه از اتوبوس های ما جدید هستند و شامل گارانتی دوساله می شوند، اما به طور میانگین، - ایسنا/خراسان رضوی معاون فنی و عمران سازمان اتوبوسرانی مشهد گفت: تعداد 187 دستگاه از اتوبوس های ما جدید هستند و شامل گارانتی دوساله می شوند، اما به طور میانگین، روزانه 25 درصد (معادل 47 دستگاه)  از ناوگان جدید ما که دوران گارانتی خود را سپری می کنند، در نمایندگی ها متوقف هستند که این آمار از نظر ما خوب نیست.

مهندس مرتضی هدشی در گفت وگو با ایسنا در خصوص توقف های طولانی مدت برخی اتوبوس ‎ها به دلیل تعمیرات و نبود قطعات عنوان کرد: از مجموع ناوگان سازمانی ما حدود 187 دستگاه اتوبوس هنوز در دوران گارانتی هستند.

یعنی این تعداد اتوبوس در دوساله اخیر به چرخه اتوبوسرانی اضافه شده است.

طبیعتا وقتی اتوبوس های ما در دوران گارانتی قرار دارند، باید هرگونه خدمات جانبی برای تعمیرات این ناوگان توسط نمایندگی های مجاز کارخانه ها صورت بگیرد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه برخی از لوازم این خودروها مثل موتور و قوای محرکه، تولید کشور چین هستند، وقتی خصوصا در حوزه تعمیرات موتور به نمایندگی ها مراجعه می شود متاسفانه به دلیل کمبود و یا نبود قطعه مورد نظر، این فرایند زمانبر می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقف روزانه 25 درصد از اتوبوس های جدید مشهد در نمایندگی ها به علت کمبود قطعات

توقف روزانه 25 درصد از اتوبوس های جدید مشهد در نمایندگی ها به علت کمبود قطعات