مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 13:152023-08-25سياسي

فرایند صادرات تسهیل شود/لزوم توسعه صنعت در مازندران


نماینده ولی فقیه در مازندران تسهیل فرایند صادرات محصولات از جمله کشاورزی را ضروری دانست و گفت: باید زیرساخت های مورد نیاز تقویت شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی در خطبه های نمازجمعه ساری با تاکید بر رعایت تقوای الهی و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، احساسات پاک انقلابی مردم و احساس شهادت طبی و عشق به شهادت را ریشه اصلی بیان کرد و گفت: ولایت و ولایتمداری آمیخته با جان و روح ریشه انقلاب محسوب می شود.

وی با عنوان اینکه شهیدان رجایی وباهنر الگویی شاخص برای ما بودند، گفت: دست های خیانتکار و تروریستی موجب شهادت این دو والامقام شده است و برای همه دولتمردان و ملت آرزو داریم، این هفته مبارک باشد.

وی با اظهار اینکه در برخی مرزها شاهد مسائلی برای ایجاد آشوب هستیم، مرزداری درست را از جمله وظایف حاکمان دانست و گفت: همچنین حق و حقوق آحاد مردم باید داده شود تا مردم در معرض تبعیض و بی عدالتی قرار نگیرند.

آیت الله محمدی لایینی با تاکید بر اینکه مظالم باید از دستگاه قضایی و مردم باید دور شود، تصریح کرد: انسان های صالح و توانمند باید به عنوان مسئول انتخاب شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اظهار اینکه انسان های سالم، جهادی و انقلابی باید در رأس قرار گیرند، با اشاره به مناسبت روز کارمند عنوان کرد: ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرایند صادرات تسهیل شود/لزوم توسعه صنعت در مازندران

فرایند صادرات تسهیل شود/لزوم توسعه صنعت در مازندران