مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 19:352023-08-29اقتصادي

آغاز عملیات اجرایی باند دوم محور سربیشه - نهبندان


آغاز عملیات اجرایی قطعه اول باند دوم محور سربیشه - نهبندان به طول 22 کیلومتر با اعتبار پنج هزار و 290 میلیارد ریال امروز آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، جواد قناعت، استاندار خراسان جنوبی شامگاه امشب در حاشیه مراسم افتتاح طرح های عمرانی شهرستان سربیشه در جمع خبرنگاران اظهارداشت: در هفته دولت امسال 86 طرح عمرانی با اعتبار پنج هزار و 820 میلیارد ریال در سربیشه افتتاح یا کلنگ زنی می شود که رهاورد دولت مردمی برای مردم این منطقه است.

وی گفت: از این تعداد 79 پروژه با اعتبار چهار هزار و 225 میلیارد ریال افتتاح می شود و عملیات اجرایی چهار پروژه با اعتبار هزار و 565 میلیارد ریال آغاز می شود.

وی بیان کرد: آغاز عملیات اجرایی قطعه اول باند دوم محور سربیشه - نهبندان به طول 22 کیلومتر با اعتبار پنج هزار و 290 میلیارد ریال امروز آغاز شد.

  استاندار خراسان جنوبی با بیان این که شبکه توسعه پوشش اینترنت پرسرعت برای پنج روستای شهرستان سربیشه به اعتبار 36 میلیارد ریال به بهره برداری می رسد بیان کرد: عملیات اجرایی مجتمع خدماتی و رفاهی تیرپارک با اعتبار هزار و 120 میلیارد ریال آغاز شد.

  قناعت با ذکر این نکته که احداث این مجتمع خدماتی از کار های ارزشمند، جدید و نو است، اظهار داشت: از آنجایی که در مسیر کریدور جنوب به شمال قرار داریم، احداث این پارک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات اجرایی باند دوم محور سربیشه - نهبندان

آغاز عملیات اجرایی باند دوم محور سربیشه - نهبندان