موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - نقل و انتقالات - قاضي زاده هاشمي - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - سازمان برنامه و بودجه - انتخابات رياست جمهوري - انتخابات رياست - مقالات نانو - راديو صبا - اداره كل بهزيستي استان فارس - وزارت صنعت، معدن و تجارت - سيدرمضان - فيلم جادوگر شهر اُز - سازمان اورژانس تهران - ورزشگاه كشوري - ماشين آلات سنگين راهداري - پلازاي ميدان هفتم تير - شهرستان ماكو - خوشانه - تهذيب

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 11:552023-09-09سياسي

لرستان سرزمین رویایی اجرای طرح های نوین مطابق با توان سرزمین است


استان لرستان سرزمین رویایی جهت اجرای ایده و طرح های نوین مطابق با توان سرزمین است.

- ایسنا/لرستان عضو پارک علم و فناوری لرستان گفت: استان لرستان سرزمین رویایی جهت اجرای ایده و طرح های نوین مطابق با توان سرزمین است.

علی حسین بیرانوند در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: امروزه جهش تولید به عنوان یک هدف بزرگ و مهم در کشور توسط نهادهای مختلف در حال پیگیری است.

وی با بیان این مطلب که این مهم در صورت کارشناسی صحیح و اصولی می تواند تولید را در کشور متحول کند، تاکید کرد: یکی از بخشهای مهم که جهش تولید برای آن تعریف شده بخش کشاورزی است.

عضو پارک علم و فناوری لرستان خاطرنشان کرد: با داشتن ایده های فناورانه و نوین می تواند بخش عمده ای از این اراضی دیم و کم بازده را با شناخت توان، ظرفیت، پتاتسیل و قابلیت آن نسبت به اجرای طرح دانش بنیان در آنها جهش تولید به معنای واقعی ایجاد کرد.

بیرانوند با بیان اینکه جهش تولید با ادامه کشاورزی سنتی در اراضی بدون در نظر گرفتن توان سرزمین عملی نخواهد شد، افزود: برای جهش تولید متفاوت از گذشته برای توسعه پایدار سرزمین معرفی خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: تحول و جهش تولید در اراضی دیم یعنی تولید بر اساس توان و قابلیت اراضی و ایجاد طرح های نوین و دانش بنیان با کشت گیاهانی که چند ساله است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لرستان سرزمین رویایی اجرای طرح های نوین مطابق با توان سرزمین است

لرستان سرزمین رویایی اجرای طرح های نوین مطابق با توان سرزمین است