مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1402 ساعت 12:302023-09-18اجتماعي

مشارکت شهروندان سبب کاهش هزینه خدمات شهری می شود


معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری قم گفت: ارتقای مشارکت شهروندان در امور شهر سبب کاهش هزینه های خدمات شهری شهرداری ها می شود.

- ایسنا/قم معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری قم گفت: ارتقای مشارکت شهروندان در امور شهر سبب کاهش هزینه های خدمات شهری شهرداری ها می شود.

مهدی اصفهانیان مقدم 27 شهریور در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به هزینه ها رو به افزایش نگهداشت شهر اظهار کرد: در امر خدمات شهری هزینه های نیروی انسانی و ماشین آلات و ابزار هر روز رو به افزایش است.

وی با بیان اینکه مشارکت مردم می تواند هزینه های خدمات شهری را کاهش دهد افزود: یکی از اهداف ما در شهرداری قم، ارتقای سطح مشارکت شهروندان در امور شهر است که در این زمینه جلسات مستمری در مجموعه سازمان های تابعه حوزه معاونت خدمات شهری شهرداری قم برگزار می شود.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری قم اضافه کرد: در این راستا در سال 1402 اعتباری بالغ بر 25 میلیارد تومان برای مباحث مربوط به فرهنگ شهروندی در حوزه های مدیریت پسماند، ایمنی و آتش نشانی، حفظ درختان، تنظیف محیط شهر و … تخصیص یافت که امسال این رقم افزایش یافته است.

وی در رابطه با تأمین ماشین آلات و تجهیزات خدمات شهری مطرح کرد: در سال گذشته حدود 40 میلیارد تومان و در پنج ماهه نخست امسال نیز در حدود شش میلیارد تومان ماش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت شهروندان سبب کاهش هزینه خدمات شهری می شود

مشارکت شهروندان سبب کاهش هزینه خدمات شهری می شود