مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 20:252023-09-12پزشكي

شروع ثبت نام در آزمون استخدامی 2 هزار نیروی انسانی بهداشت و درمان هرمزگان


رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از آغاز ثبت نام در آزمون استخدامی وزارت بهداشت از عصر امروز خبر داد و گفت: ثبت نام به مدت 10 روز ادامه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، غلامعلی جاودان رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان امروز افزود: آزمون استخدامی در 21 مهرماه سال جاری برگزار می گردد، در این آزمون بیش از2000 مجوز استخدامی به دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان اختصاص داده شده است که بیشترین تعداد مجوز از زمان تاسیس دانشگاه و بالاترین سهمیه مجوز نسبت به سایر استانها می باشد.

  وی ابراز کرد: در این آزمون 42 عنوان شغلی و فارغ التحصیلان رشته هایی از قبیل پزشکی، پرستاری، و سایر رشته های بهداشتی درمانی و همچنین رشته های حسابداری و.

می توانند در این آزمون شرکت کنند.

  دکتر جاودان با اشاره به شروع ثبت نام در آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از عصر امروز، گفت: متقاضیان می توانند برای دریافت دفترچه راهنما و ثبت نام به سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی https://hrtc.

ir مراجعه کنند.

  رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: از مجموع 25 هزار مجوز استخدامی در کشور، تعداد 2006 مجوز به دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان تعلق گرفت که حدود 8 درصد از کل مجوزهای استخدامی در بین دانشگاههای علوم پزشکی کشور را به خود اختصاص داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شروع ثبت نام در آزمون استخدامی 2 هزار نیروی انسانی بهداشت و درمان هرمزگان

شروع ثبت نام در آزمون استخدامی 2 هزار نیروی انسانی بهداشت و درمان هرمزگان