مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 09:502023-09-02ورزشي

استقلال دنبال رهایی از قعر جدول/ تراکتور نمی خواهد به عقب برگردد


دیدار معوقه هفته سوم لیگ برتر بین استقلال خوزستان و تراکتور تبریز با نیاز مبرم دوتیم به سه امتیاز آن برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، دیدار معوقه هفته سوم لیگ برتر فوتبال ایران بین تیم های استقلال خوزستان و تراکتور تبریز از ساعت 21:30 امروز شنبه برگزار می شود.

استقلال خوزستان پس از شکست در دو دیدار اخیر مقابل استقلال و آلومینیوم اراک برای بهبود جایگاه خود باید دنبال سه امتیاز این دیدار خانگی باشد.

شاگردان سیروس پورموسوی در غیاب سرمربی خود که به دلیل محرومیت نمی تواند روی نیمکت بنشیند باید جسارت بیشتری مقابل تراکتور داشته باشند.

آنها که تنها یک امتیاز به لطف تساوی هفته نخست مقابل شمس آذر داشته اند برای رهایی از بین تیم های انتهای جدول اندیشه ای جز پیروزی با بازیکنانی نظیر عقیل کعبی، محمد طیبی، محمود مطلق زاده، رضا دهقانی و… ندارند.

از سوی دیگر کاروان تراکتور تبریز که صبح امروز راهی خوزستان می شود تا شب مقابل استقلال بازی کند توانست هفته گذشته با پیروزی یک بر صفر مقابل مس رفسنجان از شرایط نامطلوب فاصله گرفته و اعتماد به نفس خود را بار دیگر پیدا کند.

آنها که خریدهای مطرحی در نقل و انتقالات تابستانی داشتند با تغییر کلی ساختار تیمی در دو بازی ابتدایی مقابل سپاهان و پرسپولیس تن به شکست داده و سپس با باخت مقابل شارجه ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقلال دنبال رهایی از قعر جدول/ تراکتور نمی خواهد به عقب برگردد

استقلال دنبال رهایی از قعر جدول/ تراکتور نمی خواهد به عقب برگردد