مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 شهریور 1402 ساعت 21:052023-09-04اقتصادي

کشف و توقیف کالای سیگار قاچاق در مشهد


رییس اداره نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی شهرستان مشهد از کشف 83هزارو600 نخ سیگار به ارزش ریالی یک میلیارد و 326میلیون 400 هزار ریال در بلوار دلاوران این شهر خبر داد.

- علی اکبر نصری سرآسیا در گفت و گو با خبرنگار فارس در مشهد، اظهار کرد : در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، کارشناسان اداره نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی مشهد با انجام اقدامات هوشمندانه از نگهداری سیگار قاچاق در یک واحد  مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

رییس اداره نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی شهرستان مشهد  بیان کرد: طی گشت مشترک با همکاران پلیس آگاهی کالای قاچاق و ارز از یک واحد در بلوار دلاوران  سیگار قاچاق به مقدار  83هزارو600 نخ سیگار و  برابر اعلام کارشناسان ارزش کالا های مکشوفه   به ارزش یک میلیارد و 326میلیون و 400هزار ریال برآورد شده است.

  وی افزود: کالاهای کشف شده به انبار تملیکی استان تحویل و پس از اخذ رسید تحویل کالا، پرونده تنظیم و جهت  سیر مراحل قانونی  به شعب تعزیرات حکومتی  ارسال شد.

نصری سرآسیا گفت: مبارزه با قاچاق کالا یکی از وظایف ذاتی اداره نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی بوده و مجموعه کارشناسان این اداره به صورت شبانه روزی آماده دریافت اخبار و اطلاعات از طریق  شماره پیامک 3000765555 و یا شماره تماس 124 می باشد تا در اسرع وقت رسیدگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف و توقیف کالای سیگار قاچاق در مشهد

کشف و توقیف کالای سیگار قاچاق در مشهد