مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 00:052023-08-27سياسي

بیگی نژاد خبر داد؛ صادرات خدمات فنی مهندسی به آفریقا


عضو کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه نگاه راهبردی ایران در بریکس نگاه بلند مدت است، از صادرات خدمات فنی مهندسی به آفریقا خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار باشگاه خبرنگاران توانای خبرگزاری فارس،  بازارسازی نفت یکی از راهکارهای بی اثر کردن تحریم نفتی در حوزه صادرات نفت کشور است که در دولت سیزدهم مورد توجه وزارت نفت قرار گرفته است و طبق این سیاست، ایران از طریق سهامدار شدن در پالایشگاه های فراسرزمینی یا فعال کردن ظرفیت های مغفول پالایشی در نقاط مختلف جهان با صدور خدمات فنی و مهندسی، نفت خود را به پالایشگاه های خارجی صادر می کند.

هادی بیگی نژاد نماینده ملایر در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه توانای خبرگزاری فارس گفت: با توجه به ظرفیت های بالای ایران در حوزه صنعت نفت و سابقه فعالیت پالایش نفت و وجود متخصصین قابل و بالا در این حوزه و ساخت و راه اندازی چند پالایشگاه اعم از پالایشگاه امام خمینی (ره) در استان مرکزی، سپهر خلیج فارس و پالایشگاه مهرخلیج فارس که پیشرفت فیزیکی 41 درصدی را همراه داشته است و ایران به عنوان یک قدرت پالایشگاه ساز در دنیا معرفی شده است.

وی با بیان اینکه پنچ پالایشگاه نفتی و گازی آفریقای جنوبی نیاز به نوسازی و به روز رسانی دارند، افزود: یکی از خدماتی که ما امروز در کشور داریم، صادرات خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیگی نژاد خبر داد؛ صادرات خدمات فنی مهندسی به آفریقا

بیگی نژاد خبر داد؛ صادرات خدمات فنی مهندسی به آفریقا