مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 18:002023-09-12سياسي

برپایی 3 هزار پیش یادواره شهدا در استان فارس


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس گفت: سال آینده دومین اجلاسیه سرداران و 15 هزار شهید فارس برگزار می شود و تاکنون سه هزار پیش یادواره شهدا در استان برگزار شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، ابراهیم بیانی در جمع معاونین فرهنگی جنوب کشور در شیراز بیان کرد: سال آینده دومین اجلاسیه سرداران و 15 هزار شهید فارس برگزار شده که به همین مناسبت تا کنون سه هزار پیش یادواره شهدا در فارس برگزار شده است.

مدیر کل بنیاد شهید استان فارس افزود: تلاش می شود یادواره شهدا با شکلی نوین با توجه به برجسته کردن یاد و پیام شهدا برگزار شود تا کارکرد بهتر و کاربردی تر داشته باشد.

وی با بیان اینکه برپایی یادواره شهدا یکی از برنامه های فرهنگی مهم و تأثیرگذار است گفت: مقوله فرهنگ مقوله ای مظلوم است و اکنون وظیفه ماست که در حوزه فرهنگ کار کنیم و کار در این حوزه با همه توان انجام می شود اما به بودجه مقتضی و مناسب هم برای کار در این حوزه نیاز است.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس افزود: نصب عکس و پوستر شهدا در شهر مطالبه جدی خانواده شهدا، گروه های جهادی و مردم است و بعضاً برخی از عکس های شهدا در معابر به مرور زمان از بین رفته است بنابراین لازم است این عکس ها تجدید چاپ و نصب شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی 3 هزار پیش یادواره شهدا در استان فارس

برپایی 3 هزار پیش یادواره شهدا در استان فارس