مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 14:002023-09-02سياسي

مخبر: موکب های ایرانی تا زمان بازگشت زوار به ارائه خدمات ادامه دهند


موکب های ایرانی باید به ارائه خدمات خود تا زمان بازگشت زوار ایرانی به کشور ادامه دهند و تا چند روز پس از اربعین نیز فعالیت داشته باشند تا مردم با مشکل مواجه نشوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، محمد مخبر معاون اول رییس جمهور ایران و نخست وزیر عراق امروز شنبه (11 شهریور) از پایانه مرزی شلمچه بازدید و ضمن گفتگو با زائران عبوری از مرز ایران به سمت عراق، نحوه خدمات رسانی به آنها را مورد بررسی قرار دادند.

در این بازدید که پس از آغاز بکار رسمی عملیات اجرایی قطار شلمچه بصره صورت گرفت، مخبر از تلاش های دولت و ملت عراق در میزبانی از زائران ایرانی و خصوصا همراهی دولت این کشور در روان سازی عبور و مرور از مرز تقدیر و اظهار امیدواری کرد در مسیر بازگشت نیز زائران با کمترین مشکل به خانه بازگردند.

معاون اول رییس جمهور پس از این بازدید و خداحافظی با نخست وزیر عراق، در مرکز پایش مرزی پایانه شلمچه با حضور وزیر راه و شهرسازی، استاندار خوزستان و سایر نمایندگان دستگاه های مربوطه به بررسی وضعیت خدمات دهی به زائران در پایانه های استان خوزستان پرداخت.

مخبر با اشاره به آسیب شناسی مشکلات اربعین در سال گذشته و برنامه ریزی که برای رفع این کاستی ها انجام شده، گفت: سال گذشته مردم با صف های چند کیلومتری، معطلی و برخی کمبودها در پایانه های مرزی مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخبر: موکب های ایرانی تا زمان بازگشت زوار به ارائه خدمات ادامه دهند

مخبر: موکب های ایرانی تا زمان بازگشت زوار به ارائه خدمات ادامه دهند