مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 شهریور 1402 ساعت 13:052023-09-22سياسي

برخلاف ادعای معاندین، دفاع مقدس پر از درس های آموزنده و عقلانیت است


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان شرقی گفت: معاندین مدعی هستند که دفاع مقدس یک جنگ احساسی و خارج از عقلانیت بود؛ در حالیکه ما قبل از انقلاب جنگ های زیادی داشتیم که طی آن خاک زیادی از کشور از دست رفته بود لذا دفاع ما سرشار از درس و عقلانیت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، امیر دریادار رضا عباسی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان شرقی امروز در سخنرانی پیش از خطبه نماز عبادی و سیاسی جمعه تبریز که با حضور پرشکوه نمازگزاران در مصلای اعظم امام خمینی(ره) برگزار شد، اظهار کرد: همان طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند شروع دفاع مقدس به عنوان جشن محسوب می شود، زیرا ما به دنیا حقانیت خود را ثابت کردیم در صحنه عمل و سیاست برنده شدیم.

  وی با اشاره به زوایای پنهان و پیدا دفاع مقدس گفت: خدا را شاکر هستیم که 29 شهریور ماه به خدمت مقام معظم رهبری رسیدیم و ایشان در این جلسه طی بیانات ارزنده ای فرمودند، آنجه در دفاع مقدس رخ داد حماسه تاریخ ساز است که هم برای دیروز هم امروز و فردا موثر است و باید نسل های فعلی بدانند.

  مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان با اشاره به اینکه باید بدانیم با چه دشمنی روبرو بودیم، گفت: در دفاع مقدس جنگی که بر ما تحمیل شد، موضوع مردم ایران و عراق و زبان فارسی و عربی نبود بلک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخلاف ادعای معاندین، دفاع مقدس پر از درس های آموزنده و عقلانیت است

برخلاف ادعای معاندین، دفاع مقدس پر از درس های آموزنده و عقلانیت است