مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1402 ساعت 13:552023-09-20سياسي

رهبر انقلاب: دفاع مقدس توانایی جوانان برای حل مشکلات را نشان داد


رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید کردند که جوانان کشور در دفاع مقدس، نشان داد جوانان همیشه قادرند همه مسائل کشور را حل کنند.

- رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید کردند که جوانان کشور در دفاع مقدس، نشان داد جوانان همیشه قادرند همه مسائل کشور را حل کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حضرت آیت الله خامنه ای صبح امروز در دیدار هزاران نفر از طلایه داران و پیشکسوتان دفاع مقدس و فعالان حوزه های مختلف تبیین و روایتگری جنگ تحمیلی ، با تشریح ابعادی از عظمت دفاع مقدس و دستاوردهای ایستادن ملت ایران بر سکوی پیروزی آن رویارویی دشوار، حفظ تمامیت ارضی، آشکار شدن توانایی و ظرفیت عظیم ملت ایران، گسترش مرزهای غیر جغرافیایی کشور و رشد و استحکام مفهوم و فرهنگ مقاومت در داخل و در جهان را از نتایج دفاع همگانی ایرانیان در مقابل جبهه قلدران جهانی و صدام خبیث خواندند و تاکید کردند: شکوفایی استعدادها و بروز قدرت و ابتکار جوانان کشور در دفاع مقدس، نشان داد جوانان همیشه قادرند همه مسائل کشور را حل کنند.

ایشان دفاع مقدس را برهه ای مهم و برجسته از تاریخ ایران خواندند و افزودند: اگر جوانب مختلف و معنادار آن مقطع اساسی و عوامل پیروزی ملت در جنگ تحمیلی به نسل های پی در پی جوان شناسانده شود، کارهای بزرگ کشور به پیش خواهد رفت که در این زمینه خیلی کار شده اما برای تبیین ظرافت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رهبر انقلاب: دفاع مقدس توانایی جوانان برای حل مشکلات را نشان داد

رهبر انقلاب: دفاع مقدس توانایی جوانان برای حل مشکلات را نشان داد